Proč posloucháte tu hudbu, kterou právě posloucháte? A proč máte na nočním stolku zrovna tu knížku, a ne jinou? A vůbec: proč se vám něco líbí a něco ne?

Zdánlivě nezodpověditelné otázky, každý má přece svůj vkus. Ovšem jen do té doby, než si přečtete americký bestseller Hit Makers od Dereka Thompsona − což je mimochodem ideální knížka na letní dovolenou, tedy pokud čtete anglicky. Podtitul knížky, o které se teď všude na Západě mluví, říká vlastně vše: "Věda o popularitě ve věku roztržitosti" − přestože žijeme v éře již zcela rozptýlené pozornosti, stále platí stará dobrá pravidla, jak se něco může stát populárním a obdivovaným. Thompson z časopisu The Atlantic vám je ochotně sdělí. Byť se vám možná nebudou vždy líbit a často jdou proti tomu, co jste až dosud předpokládali.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?