Dnes je třetího srpna? Tak to je přesně rok, co jsem nastoupil k Baťovi," říká Ondřej Cedidla. U obuvnické společnosti šéfuje marketingu pro český a slovenský trh a má spoustu práce. Se svým týmem se snaží značku Baťa v povědomí zákazníků nebo spíš zákaznic oprášit a k silné historii rodinné firmy dodat i silnou současnost. "Baťovská image je spíš konzervativní společenská obuv, lodička nebo polobotka do práce. Přitom nabízíme širokou škálu bot na sport nebo pro volný čas. Jenže v těchto kategoriích nebýváme u klientů volbou číslo jedna. To chceme změnit."

Pracovní oběd s Ondřejem Cedidlou, marketingovým ředitelem firmy Baťa pro Česko a Slovensko

S Ondřejem Cedidlou se setkáváme v pražské restauraci Podolka, v té původní, na nábřeží u řeky, nikoliv v karlínské odnoži. Právě v Podolí manažer donedávna i s rodinou bydlel. Nabídku restaurace má proto v malíku "Výborně tu připravují burgery. Doporučuji jehněčí s bramboro-mrkvovou kaší. Vizuálně to sice není žádný zázrak, ale chutná výtečně." Nechám se nalákat, zatímco můj spolustolovník zvolí lehčí pokrm − steak z červené řepy s pečenými batáty. K tomu si objedná decku zemitějšího merlotu, já zůstanu u svěží frankovky rosé.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se