Honda se odhodlala postavit stroj, který dosud ve světě motocyklů neměl obdoby. Sice se může od pohledu zdát, že patří mezi skútry, ale svými schopnostmi na silnici nebo v lehkém terénu se spíš přibližuje modelům z kategorie zvané cestovní enduro. Honda X-ADV je tak neobvyklá, že zatím nemá přímou konkurenci. V testu jsme se proto snažili zjistit, zda jde o smysluplný model, nebo jen o pochybný experiment.

Honda X-ADV dokáže už na první pohled zaujmout svým designem. Netradičně ostře řezané linie nejsou obvyklé mezi cestovními motocykly ani skútry. Velká kapotáž, středový tunel nebo rozložité sedlo evokují stroj do města, ale zlatě lakovaná přední vidlice s vysokým zdvihem držící sedmnáctipalcové kolo na velkých brzdových kotoučích zase vypovídá o něčem jiném. Kotouče a třeba i široká řídítka s plastovými chrániči rukou pochází z cestovního endura CRF 1000L Africa Twin, s nímž loni po uvedení na trh sklidila Honda úspěch. Tento stroj totiž navazoval na legendární dakarské speciály, třeba i barevným provedením bílého laku s modrými a červenými pruhy. A stejný může mít i X-ADV, jak je vidět na testovaném kusu.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.