Před 12 lety by běžný zákazník zaparkoval svou Toyotu před nejbližší pobočkou Citibank, kde by si vybral hotovost. Peníze by pak ve Walmartu vyměnil za plechovku Coca-Coly nebo krabičku cigaret Marlboro. Přesně tyto značky tehdy patřily mezi ty nejcennější. Dnes už ani jednu z nich mezi desítkou těch nejlepších nenajdete.

Mezi značkami v současnosti dominují technologické firmy. V první desítce žebříčku světových značek, které nejvíce přispívají k hodnotě společnosti, je jich hned sedm. Kromě Googlu a Applu se do elitní společnosti dostaly Microsoft, IBM, Amazon, Facebook a čínská společnost Tencent. Průzkum provádí již od roku 2006 agentura Millward Brown.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.