Dnes změny a různé rebrandingy přichází rychleji než kdy jindy. Jsou každodenním marketingovým chlebem. Klíčovým bodem je, že nad vším začínáme mít mnohem větší kontrolu. Už to nejsou lidé, kteří se přizpůsobují značkám, značky se přizpůsobují nám. A kdykoli je zkušenost personalizovaná nebo značka a její marketing správně předvídá potřeby lidí, sedíme na místě řidiče a realizujeme je, my sami. S technologiemi se vše stává víc sofistikovaným, není to sama technologie, je to změna řízení - tou jsme my. Vloženými technologiemi se jen snažíme narušit sami sebe, ale digitální revoluce dneška, kterou jsme součástí, není studená, dystopická budoucnost robotů a ovládání světa. Spíše je to čas lidského posílení. Jde jen o to, aby značky a kampaně navrhovaly řešení, výrobky a technologie, které se přizpůsobují lidem, což nás bude pevně řídit vlastním osudem. Již nečekejme a neptejme se na nejnovější poznatky, jak věci změnit.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 50 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu svým přátelům
  • Přístup do on-line archivu od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek?
Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.