Tradiční pojišťovnictví čeká v následujících letech zásadní proměna, za níž bude stát nástup nejnovějších technologií. Ty podle odborníků nepřinesou pouze technické inovace, ale také zcela nové služby a produkty. "Pojišťovnictví vstupuje do nové éry, kde spousta tradičních schémat bude upravena nebo zcela nahrazena," říká konzultant IBM pro finanční sektor Jaroslav Peyerl.

Klíčovou roli v této změně bude hrát digitalizace. Klienti budou mít možnost stále více požadavků řešit přes internet, namísto telefonátů s poradci či osobních návštěv poboček. "Tato změna již probíhá. Klienti od nás očekávají jiný přístup než v minulosti. Dnes nám 95 procent všech životních smluv připlouvá elektronickou formou, aniž by se klient muset podepsat," popisuje ředitel produktového vývoje a pricingu Allianz pojišťovny Josef Lukášek.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Sofistikované programy pomohou pojišťovnám odhalit pojistné podvody, ale také s klienty uzavřít smlouvy.
  • Technologická revoluce vytvoří pro pojišťovny nové možnosti. Drony už dnes umožňují rychleji řešit likvidaci pojistných událostí.
  • Pojišťovny se chtějí kromě samotného pojištění zaměřit také na asistenční služby.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.