Česká školní inspekce potvrdila největší bolest, kterou školy v souvislosti s novými pravidly pro začleňování handicapovaných žáků popisovaly – neúměrně přibylo papírování. S komplikovanými pravidly souvisí také chyby, které školy podle zprávy dělaly.

Školám činilo problém například jedno ze základních podpůrných opatření – vypracování plánu pedagogické podpory. Tedy stanovit, jakými metodami s dítětem s konkrétním problémem pracovat, jak mu přizpůsobit výuku. "Některé školy vůbec neporozuměly jeho smyslu. Teprve se s nimi učily pracovat, ne vždy správně a ne pokaždé také vyhodnocovaly účinnost přijatých opatření," říká inspekční zpráva.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se