My víme, že vás štveme, ale nás je nejvíc, prohlásila příslušnice takzvané generace Y, tedy lidí mezi 21 a 35 lety, na firemním setkání, kde se řešily právě generační problémy. Od té doby se firma International Study Programs postupně mění. "Máme vlastní vzdělávací akademii, spolupracujeme s neziskovkami, změnili jsme hodnoticí systém, najímání lidí i marketing," popisuje Jana Vodičková, obchodní ředitelka společnosti.

Lidí mezi dvaceti a třiceti lety ve firmách přibývá, ne každá je ale dokáže zaujmout a udržet si je. Říká se, že nechtějí moc pracovat, nebývá to ale pravda. Jen vyžadují jiný přístup než jejich rodiče. O zkušenostech se zaměstnáváním mileniálů se mluvilo na konferenci Práce podle Ypsilon… aneb mladí do našich řad, kterou pořádalo vydavatelství Economia společně s Dopravním vzdělávacím institutem.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?