My víme, že vás štveme, ale nás je nejvíc, prohlásila příslušnice takzvané generace Y, tedy lidí mezi 21 a 35 lety, na firemním setkání, kde se řešily právě generační problémy. Od té doby se firma International Study Programs postupně mění. "Máme vlastní vzdělávací akademii, spolupracujeme s neziskovkami, změnili jsme hodnoticí systém, najímání lidí i marketing," popisuje Jana Vodičková, obchodní ředitelka společnosti.

Lidí mezi dvaceti a třiceti lety ve firmách přibývá, ne každá je ale dokáže zaujmout a udržet si je. Říká se, že nechtějí moc pracovat, nebývá to ale pravda. Jen vyžadují jiný přístup než jejich rodiče. O zkušenostech se zaměstnáváním mileniálů se mluvilo na konferenci Práce podle Ypsilon… aneb mladí do našich řad, kterou pořádalo vydavatelství Economia společně s Dopravním vzdělávacím institutem.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Mileniálů, tedy lidí mezi 21 a 35 lety, ve firmách přibývá, ty tak řeší, jak s nimi pracovat.
  • O dobré rady se na konferenci Práce podle Ypsilon podělili ti, kteří už s generačními rozdíly pracují, ale také samotní mileniálové.
  • Kromě obecných pouček je důležité dát jim prostor, ale firmy mohou zaujmout také sójovým mlékem v kuchyňce.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.