Dvě miliardy uživatelů Facebooku se mohou radovat. Na hlavní stránce největší sociální sítě světa během pár měsíců získají více prostoru pro sledování příspěvků svých přátel a známých. Kdo se naopak musí klidit do pozadí, jsou reklamy a články médií.

Statisíce firem a novinových vydavatelů se teď proto obávají podstatného snížení prostoru pro propagaci svých výrobků a služeb nebo poklesu čtenosti. To vše proto, že se Facebook právě rozhodl zásadně proměnit způsob fungování automatického systému, který určuje, jaký obsah jeho sociální síť zobrazuje svým uživatelům.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se