Začátek dne Jiřího Suchého je neodmyslitelně spojený s vůní kvalitního parfému  1 . "Mám rád krásné a funkční věci. Pokaždé, když je beru do ruky, mám o jednu malou radost víc," říká spolumajitel marketingové agentury Sherpas. Myslí tím jak klasické technologie, tak nepostradatelné maličkosti, které využívá v každodenním životě i během výletů do hor.

Protože často tráví i několik dní o samotě v divočině, neobejde se bez spolehlivého vybavení. "Ročně v horách nachodím okolo tisíce kilometrů. Ultralehký batoh  2  a vak tvoří dokonalý ekosystém a pomáhají mi udržet nesenou váhu na minimu," vysvětluje.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Spolumajitel marketingové agentury Sherpas se rád vydává na odvážné výpravy do divočiny.
  • Tam se neobejde bez speciálních technologických vychytávek.
  • Nedá dopustit na nouzové tlačítko, bezzrcadlovku či set ultralehkých batohů.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.