Kdo pravidelně užívá výhod pražské podzemní dráhy, patrně mu neunikla už několik měsíců trvající sebepropagace dopravního podniku. Jde o velmi osobitý způsob, jak lidem předat informace, jejichž hodnotu a praktickou využitelnost není snadné rozpoznat. Zvláště po ránu, při cestě do práce, kdy mysl bývá ochablejší. Posuďte sami několik namátkou vybraných sdělení z reklamních tabulí ve vagonech metra:

Víte, že strojvedoucí metra za jednu směnu vystřídá v tunelu světlo a tmu až 400krát?

V článku se dále dozvíte

  • V metru si mohou cestující přečíst, kolikrát za směnu vjedou jeho řidiči ze stanice tunelu do tunelu a naopak.
  • Možná by je ale víc zajímalo, jak to v této městské firmě chodí.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.