Kdo pravidelně užívá výhod pražské podzemní dráhy, patrně mu neunikla už několik měsíců trvající sebepropagace dopravního podniku. Jde o velmi osobitý způsob, jak lidem předat informace, jejichž hodnotu a praktickou využitelnost není snadné rozpoznat. Zvláště po ránu, při cestě do práce, kdy mysl bývá ochablejší. Posuďte sami několik namátkou vybraných sdělení z reklamních tabulí ve vagonech metra:

Víte, že strojvedoucí metra za jednu směnu vystřídá v tunelu světlo a tmu až 400krát?

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • V metru si mohou cestující přečíst, kolikrát za směnu vjedou jeho řidiči ze stanice tunelu do tunelu a naopak.
  • Možná by je ale víc zajímalo, jak to v této městské firmě chodí.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru