Omán je drsná krajina, kde se jarní teploty pohybují okolo 40 stupňů Celsia. Tedy podél moře s nekonečnými, ale spíš opuštěnými plážemi a na stejně nekonečné písečné poušti. To když vyjedete do hor a rozbalíte stan výš než leží vrchol Sněžky, dočkáte se mrazivého rána. Tři dny Ekonom za volantem nového Volkswagenu Amarok překonával nástrahy těžkého terénu, které si pro něj Omán připravil. Prach, kamení a písek byly na konci cesty úplně všude.

Volkswagen Amarok si ale o podobný výlet koledoval. Donedávna byl totiž jediným středně velkým pick-upem v Evropě, který se nabízel s naftovým šestiválcovým motorem. Ostatní vsadili na čtyřválce, byť silné. Výhodu takového motoru ale pochopili i u Mercedesu, když na konci loňského roku představili svůj první pick-up s označením X. Jeho motor dosahuje výkonu 190 kW. Inženýři Volkswagenu proto upravili řídicí jednotku a najednou má Amarok také 190 kW. Takto začala bitva o nejlepší pick-up na trhu.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Nový Volkswagen Amarok chce bojovat s Mercedesem X, který má stejně výkonný motor.
  • Proto jsme ho vzali do Ománu, kde jsme s ním jezdili štěrkem i pouští.
  • Jak fungoval?

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.