Kolínská trojčata se dočkala lehkého faceliftu. Vděčí za to příchodu nové emisní normy, která pro inženýry znamenala nutnost upravit motor. Když už se Toyota pustila do změn, pohrála si i s designem svého Ayga. To sice patří mezi vůbec nejlevnější auta na českém trhu, nápadným vzhledem to ale docela dobře dokáže zamaskovat.

Maličké Aygo pohání výhradně tříválcový benzinový motor s litrovým objemem a atmosférickým plněním. Ten nyní dostal například nové vstřikování, upravenou vyvažovací hřídel a systém recirkulace výfukových plynů označovaný jako EGR. Výsledkem je nejen snížení emisí motoru, ale i lehké navýšení výkonu. Nyní posílá na přední kola 72 koní. Zmíněná vyvažovací hřídel má zase za následek snížení vibrací motoru.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Jedno z nejlevnějších aut na českém trhu se dočkalo nového motoru a lehkého faceliftu.
  • Aygo už není jen pro důchodce nebo ženy na mateřské dovolené.
  • Sportovně střižená sedadla s integrovanou opěrkou dávají vozu mladistvý šmrnc.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.