Ceny za reklamu, která má především splnit svůj účel, mají pro letošní rok své držitele. V soutěži Effie jde o to, změřit, jak byla reklama úspěšná. Přispět musí k růstu tržeb firmy, která ji zadala, k větší viditelnosti značky nebo jen klikům na webových stránkách.

Například oceněná kampaň Pěnožrouti měla zvednout letní tržby čepované Kofoly o tři procenta. Výsledek? Tržby vzrostly dokonce o sedm procent. Kampaň připravila agentura WMC Prague a zaujala s ní především v digitálním světě. Hlavně díky aplikaci v Google Play. Její uživatel mohl sbírat postavičky pěnožroutů. Koupil si kofolu, pomocí aplikace zaměřil kameru mobilu na sklenici s limonádou a na displeji se mu objevila postavička, kterou uživatel zařadil do sbírky. Podobně funguje například populární hra Pokémon Go.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru