Jan Samko se více než 15 let věnuje marketingu, strategii značek, e-commerce a omnichannel platformám. Kromě digitálních platforem má zkušenosti z retailu. Začínal v roce 2002 v Alze jako manažer e-shopu, následně od roku 2005 do roku 2012 zastával funkci marketingového ředitele. V letech 2012–2014 byl brand managerem komerčních serverů v Seznamu, poté až do letoška působil jako marketingový ředitel a člen představenstva Datartu.

Michal Heisig se prodeji on-line reklamy začal věnovat v roce 2002 v někdejším mediazastupitelství MIA (Český Telecom). O dva roky později přešel do Seznamu do oddělení pro klíčové zákazníky. V letech 2009–2017 byl obchodním ředitelem Seznamu. Letos se věnoval rozvoji a stabilizaci globálního obchodního týmu Estheticon.com se zaměřením na prodej on-line reklamy především klientům z oblasti estetické a plastické chirurgie.

Petr Fryš se on-line médii zabývá od roku 2001 jak na straně vydavatelů, tak na straně agentur (NetCentrum, Beyond Interactive). V letech 2011–2017 působil v Seznamu, kde se věnoval obchodně-produktovému rozvoji videoreklamy, mobilní reklamy, nestandardních reklamních formátů a cílené reklamy. Naposledy vedl digitální oddělení agentury Fuse, která v rámci Omnicom Media Group vytváří pro klienty nestandardní obsahové projekty na míru.

 

Související