Tuzemské herní studio Bohemia Interactive právě slaví 20 let, během nichž ho jeho zakladatel a šéf Marek Španěl dovedl ke stamilionovým tržbám. Podnik, který s hrami, jako jsou Operation Flashpoint, ArmA či DayZ, uspěl po celém světě, přitom nechce ustrnout ve vývoji. "Pořád máme co vymýšlet. Stále třeba pracujeme na vývoji nového herního systému," říká šéf a zakladatel studia Španěl.

Bohemia patří s více než 400 vý­vojáři a předloňskými tržbami ve výši 572 milionů korun k největším studiím v Česku. Významnější herní firmou v zemi je snad už jen Warhorse Studios, tvůrce hry Kingdome Come, který podle posledních čísel z loňska utržil skoro 1,1 miliardy korun.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.