Jiří Maňas (42) chce ve své pozici navázat na dlouholetou tradici společnosti Tesco a pomocí technologií ještě více zatraktivnit nakupování.

Tesco formovalo klasicky retail ve střední Evropě. Jako první jsme také začali s online doručováním nákupů a v současnosti je Tesco dokonce největší onlinovým maloobchodním prodejcem potravin na světě. Nové technologie pomáhají vytvářet nové hodnoty pro zákazníky a firmy, které se nedokáží přizpůsobit, mohou přestat být pro zákazníky relevantní. Technologie se však neimplementuji sami bez lidí, a proto je jedním z mých úkolů v nové roli udržet a podpořit takovou organizaci, aby Tesco bylo i do budoucna pro zákazníky atraktivní a ideálně i nejoblíbenější maloobchodník,“ dodává Jiří Maňas.

Vystudoval elektrotechnickou fakultu na ČVUT, obor kybernetika a umělá inteligence.

Je ženatý, má tři syny a ve volném čase rád hraje nohejbal. Ve svém životě se řídím mottem: „Žít ve strachu znamená žít jen napůl.“