V Česku, Polsku nebo v Bulharsku je to MultiSport, ve Velké Británii Hussle, v Brazílii Gympass, v USA třeba ClassPass. Řeč je o firmách, které zaměstnancům nabízejí sportovní benefity v podobě předplacených karet určených k návštěvám fitcenter, plaveckých bazénů či lezeckých stěn. Fenomén podobných zprostředkovatelů, kteří sportovištím přivádějí nové zákazníky, se datuje zhruba od začátku tohoto století. Jejich byznysová síla na světových fitness trzích neustále roste.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se