Prodej piva v PET lahvích trhá v Česku rekordy. Pivovary už do plastu stáčejí nejen ty nejlacinější značky, včetně dovozu třeba z Rumunska, ale i tuzemské renomované ležáky, tedy jedenáctky a dvanáctky. Jen od roku 2009, kdy přišel Heineken jako první se speciální PET lahví pro svůj Zlatopramen, vzrostl odbyt piva v plastu až sedminásobně. A předstihl dlouhé roky budovanou pozici piv v plechovkách.

Pivo v plastu prodávají největší pivovarnické skupiny i menší producenti. Po Heinekenu se přidaly Pivovary Staropramen a následně i lídr trhu Prazdroj, který zpočátku tvrdil, že PET láhev není důstojný obal pro české pivo.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?