Téměř čtyři miliardy korun putovaly v posledních letech z Evropské unie do Česka na výstavbu nových cyklostezek. Další dvě miliardy korun na jejich budování vydaly stát a obce.

Financování nových či upravených tras pro cyklisty a in-line bruslaře ale často vzbuzuje rozpaky. Některé z nich totiž polykají desetimiliony korun zbytečně. Právě budovaný dvousetmetrový úsek v Praze-Sedlci má stát v přepočtu 90 milionů korun/za kilometr, Lahovická cyklolávka celkem 120 milionů.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Česko zažívá v posledních letech boom výstavby cyklistických tras. Je hlavním důvodem zvyšující se zájem obyvatel o cyklistiku, nebo možnost získání peněz z Evropské unie? Na otázky čtenářů odpovídal cyklokoordinátor Jaroslav Martinek.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.