České dráhy již nepovažují existenci ombudsmana kvality služeb ve své firmě za důležitou. Místo vzniklo a zaniklo spolu s Petrem Fejkem.

Po Fejkově odchodu je k nenalezení i webová stránka ombudsmana. Nahradil ji nenápadný box Zákaznická podpora v pravém rohu webu ČD.

"V rámci pravidelných aktualizací našich webových stránek byly odstraněny neaktuální odkazy související s činností ombudsmana," potvrdil serveru IHNED.cz mluvčí Českých drah Petr Šťáhlavský.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se