Řada měst včetně Prahy si na podporu cyklistické dopravy jenom hraje. Sem tam sice postaví cyklostezku, ale když mají vzít deset parkovacích míst, je po podpoře. Tak popsal svou zkušenost národní cyklokoordinátor Jaroslav Martinek.

Přitom Pardubice by podle něj mohly už za tři roky vypadat jako Amsterodam.

Většina Čechů si podle Martinka zvykla vnímat kolo jako sportovní prostředek, který nasadí na střechu auta, a odjedou se projíždět daleko od domova.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.