Pavel Kotyza se rozhodl, že si bude vydělávat nošením triček. Firmám, které mají o jeho služby zájem, nabídne i multimediální propagační servis. Natočí pro ně propagační video a zviditelňuje je prostřednictvím PR článků a odkazů na Facebooku a Twitteru.

"Chtěl bych, aby se na mně objevilo "obchod s psí výživou" i "krejčovská dílna"," říká v rozhovoru pro IHNED.cz.

Jak vás napadlo vzít si každý den na triko jednu firmu?

Když jsem byl v roce 2009 ve Státech, narazil jsem tam na tuhle věc. Začínal tam s tím tehdy člověk jménem Jason Stadler, který službu iwearyourshirt.com provozuje dodnes. Mně se to hned líbilo a řekl jsem si: "Tak tohle já musím zkusit." Koupil jsem si české domény nosimvasetriko.cz a pak už jsem jen čekal na ten správný moment.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.