Česká školní inspekce potvrdila největší bolest, kterou školy v souvislosti s novými pravidly pro začleňování handicapovaných žáků popisovaly – neúměrně přibylo papírování. S komplikovanými pravidly souvisí také chyby, které školy podle zprávy dělaly.

Školám činilo problém například jedno ze základních podpůrných opatření – vypracování plánu pedagogické podpory. Tedy stanovit, jakými metodami s dítětem s konkrétním problémem pracovat, jak mu přizpůsobit výuku. "Některé školy vůbec neporozuměly jeho smyslu. Teprve se s nimi učily pracovat, ne vždy správně a ne pokaždé také vyhodnocovaly účinnost přijatých opatření," říká inspekční zpráva.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.