Vyčistěte ledovou plochu od reklam, diváci přes ně nevidí puk a popularita hokeje kvůli tomu upadá. K tomu vyzvali jednotlivé oddíly v české extralize loňští hokejoví mistři – Třinec.
Podle Třince by mělo zůstat na ledě jen pár reklam, které prodává nejvyšší hokejová soutěž jako celek. Led by tak v Česku vypadal podobně jako v severoamerické NHL nebo ve Švédsku.
"Čistý led v útočné třetině neznamená špatnou finanční situaci," tvrdí Evžen Delong, generální manažer Třince, který už reklamy z ledové plochy odstranil. Smazání reklam z ledu by ale podle zjištění HN stálo každý klub zhruba 20 milionů korun ročně.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...