Sotva stačili čeští olympijští hrdinové sundat medaile ze svých krků a vychutnat si prvotní radost, začíná pro ně další závod - s časem o to, aby dokázali svůj úspěch prodat. Doba na to, aby se úspěch dokázal marketingově zhodnotit, je krátká.

„Doba hojnosti trvá pár měsíců po olympiádě,“ říká v rozhovoru pro IHNED.cz David Říha, marketingový odborník, který přednáší na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Je pro sportovce, kteří se svým úspěchem zviditelnili, krátce po olympiádě nejdůležitější období z hlediska jejich marketingové prezentace?

Ano. Teď o ně bude ze strany médií i lidí veliký zájem. Je na jejich sportovních manažerech, jakým způsobem efektivně využijí to období slávy na pomyslném Olympu. Teď je možnost sklízet úrodu, ale stejně jako v zemědělství, je i ve sportu tento čas omezený. Za chvíli už budou nové akce a trend bude klesající. Doba hojnosti trvá pár měsíců po olympiádě.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • Pravidelné speciály v digitální podobě
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nevybrali jste si? Přejděte na všechny nabídky předplatného HN.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.