Sotva stačili čeští olympijští hrdinové sundat medaile ze svých krků a vychutnat si prvotní radost, začíná pro ně další závod - s časem o to, aby dokázali svůj úspěch prodat. Doba na to, aby se úspěch dokázal marketingově zhodnotit, je krátká.

„Doba hojnosti trvá pár měsíců po olympiádě,“ říká v rozhovoru pro IHNED.cz David Říha, marketingový odborník, který přednáší na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Je pro sportovce, kteří se svým úspěchem zviditelnili, krátce po olympiádě nejdůležitější období z hlediska jejich marketingové prezentace?

Ano. Teď o ně bude ze strany médií i lidí veliký zájem. Je na jejich sportovních manažerech, jakým způsobem efektivně využijí to období slávy na pomyslném Olympu. Teď je možnost sklízet úrodu, ale stejně jako v zemědělství, je i ve sportu tento čas omezený. Za chvíli už budou nové akce a trend bude klesající. Doba hojnosti trvá pár měsíců po olympiádě.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.