Gabriela Soukalová nemá jen pěvecký talent, prosadila by se i jako mim. Gesto s ukazováčkem odpozorované od jednoho z nejslavnějších, Bolka Polívky, dokáže nejlepší česká biatlonistka napodobit s obdivuhodnou lehkostí. Přesto ho v reklamě na Hamé nepředvede, ani nebude mít na hlavě žlutou rádiovku. Zlaté dědictví vystřídá "zlatá flinta".

To poslední už je autorská licence. Faktem zůstává, že nový sponzor Českého svazu biatlonu nejlepší domácí závodníky do své kampaně zapojí. "Je to sport, který má obrovský potenciál i v zahraničí a kopíruje naše trhy," říká generální ředitel potravinářského koncernu Martin Štrupl.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.