Využití sociálních sítí pro prezidentské volby se v současnosti přímo nabízí. Jejich správa stojí kandidáty podstatně méně než jiné druhy kampaně jako billboardy nebo setkání s voliči v ulicích. To se hodí při omezeném množství financí, které adepti na nástupce prezidenta Klause mají. Přitom na nejoblíbenější sociální síti v Česku Facebooku je dnes přes tři a půl milionu uživatelů. Především k mladým lidem se tak dostane kampaň lépe než kdekoli jinde.

Jak si jednotliví kandidáti na sociálních sítích vedou? IHNED.cz udělal malý průzkum mezi hlavními favority.

Mezi jeho vítěze patří, alespoň co se počtu fanoušků týče, kandidát TOP 09 Karel Schwarzenberg. Na Facebooku jeho profil sleduje přes dvacet tisíc lidí. Jde ale o fanoušky posbírané během několika let, vlastní stránku na podporu prezidentské kandidatury zatím nemá. Navíc se na profilu nic zásadního neděje, údajně proto, že kníže oficiální kampaň ještě nezahájil.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.