S lidmi pro lidi, Volím pravici, Popereme se za vás... Strany se snaží nalákat voliče na více či méně povedené slogany. Server IHNED.cz oslovil marketingové experty, aby hesla zhodnotili.

"Pan Babiš by měl poslat děkovný dopis ODS. Oni vysvětlují pravicovým voličům, proč neutéct k levici. A ti, které přesvědčí, zvolí ANO, protože jim nabízí důvěryhodnější volbu," říká Jan Binar z McCann Erickson Prague.

Kritiku tentokrát sklízí za své motto "Víme, kam jdeme" i TOP 09, která je jinak známá povedenými kampaněmi. "Claim má vyvolávat emoci, vést k diskusi, debatě. Právě to podpis naší kampaně dělá, je jen na TOP 09, zda budeme schopni veřejnosti tuto cestu představit," sdělil volební manažer TOP 09 Jaroslav Poláček.

Heslo zemanovců "Zastavili jsme Kalouska" podle některých odborníků zabere. Ondřej Obluk z Ogilvy & Mather se ale ptá, kdo ho zastavil? "Slogan pobaví. Ale jak to tedy je? Zastavila Kalouska mimoparlamentní strana, nebo nadstranický prezident?"

Podívejte se na rozbor jednotlivých sloganů. Hodnotí je marketingoví experti Eda Kauba (Havas WW Prague), Vilém Rubeš (brand consultant), Jan Faflík (VCCP Prague), Jan Binar (McCann), Ondřej Obluk (Ogilvy & Mather), Tomáš Nádr (Havas WW Digital) a Ben Olšanský (Inspiro Solutions):

ČSSD: Prosadíme dobře fungující stát

Ondřej Obluk: Textařsky není co vytknout, ale správný slogan má být uvěřitelný. To je zde kámen úrazu. Proč by se to mělo ČSSD povést nyní, když minulé pokusy selhaly?

Vilém Rubeš: Obecný, nijak zavazující příslib typu "Zasadíme se o slunečné jaro".

Jan Faflík: Takové heslo by fungovalo jen v kombinaci s dokonale důvěryhodnou osobností.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Nemastná fráze, ale i dobře znějící slogan, ke kterému si každý podle vkusu doplní cílovou destinaci. Tak se o heslu kampaně TOP 09 "Víme, kam jdeme" vyjadřují marketingoví experti. Ani ostatní strany v hodnocení moc neobstály. Představa peroucí se Jany Bobošíkové je prý komická.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.