Zatímco běžně investují strany do předvolebních kampaní miliony a doufají, že něco málo jim přispějí i dárci, zelení se letos rozhodli přístup obrátit.

Strana založila kampaň na individuálním fundraisingu, spoléhá tak výhradně na příspěvky od dárců.

Lidé na webu lídra kandidátky Ondřeje Lišky přispívají přímo na něj. "Náš fundraisingový cíl je 7,5 milionu korun," řekl serveru IHNED.cz mluvčí zelených Jan Žáček.

Naopak sama strana chce do propagace vložit z vlastních peněz jen kolem dvou milionů.

"Hlavní část kampaně stojí na příspěvcích malých a středních dárců. Na ty sázíme. Kdyby se stalo, že nezískáme z fundraisingu tolik financí, museli bychom méně investovat do on-line reklamy," tvrdí Žáček.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.