Tomáš Trávník (37) si dal ve své pozici za cíl etablovat úspěšný brand COMPUTERLINKS na lokálním trhu - v České republice i na Slovensku. Chce pracovat na strategii, která přináší skutečnou přidanou hodnotu obchodním partnerům. Hlavním obchodním úkolem pro tento rok je podpořit rozvoj a růst partnerů společnosti Citrix.

Tomáš Trávník se pohybuje na IT trhu již 15 let a za tu dobu získal zkušenosti v několika českých i nadnárodních korporacích na obchodních i manažerských pozicích. Do společnosti COMPUTERLINKS přichází ze společnosti Motorola Solutions, kde působil na pozici Regional Channel Manager CEE a byl zodpovědný za vedení prodejních aktivit. Před tím pracoval ve společnosti Cisco Systems, kde zastával roli Channel Account Manager pro Českou republiku, a ve společnosti Siemens, kde byl v divizi Enterprise obchodním ředitelem pro partnerský prodej v České republice.

Tomáš Trávník vystudoval Business Finance na VUT v Brně, Strategické řízení na B.I.B.S. (M.B.A.) a v rámci svých studií získal diplom Nottingham Trent University.

Související