LCG New Media spustí v polovině srpna nový web, s akvizicí nových klientů by měla pomoci také online kampaň.

„Rozhodli jsme se pro expanzi, protože z minulých projektů a aktivit jsme vypozorovali velké příležitosti na trhu online marketingu. Řada firem totiž stále neví, jak tyto aktivity strategicky plánovat a v tom se cítíme velmi silní,“ vysvětlil výkonný ředitel Vojtěch Lambert.

LCG New Media má za poslední dobu za sebou práci například pro Ferring Pharmaceuticals, Iscare, Asus, Česká spořitelna, iShorts, České Energetické Centrum. Aktuální kampaň má za cíl získat další, především větší firmy.

Tým LCG New Media posílí na pozici Senior Online Specialist Dmitrij Dudnik. Specializovat se bude především na web development, SEO a online kampaně. Dudnik má za sebou práci v digitální agentuře Actum, do LCG New Media přišel z agentury Mather Advertures. Tady měl na starosti klienty Vodafone, ČMSS, Direct pojišťovna, České Radiokomunikace nebo Air Bank.

„S Dimitrijem jsme již v minulosti spolupracovali na různých projektech, kde měl na starosti převážně právě vývoj webů a SEO optimalizaci. Naše současná hlubší spolupráce je tak logickým vyústěním a my jsme moc rádi, že jsme náš tým doplnili o poslední zásadní článek, jakým tato expertíza je,“ vysvětlil Lambert.

Předchozí personální změny v LCG

Kromě těchto změn bylo ještě zadáno výběrové řízení na pozici Business Development Manager & Consultant, která by měla být obsazena během srpna.