Jana i Pavel jsou naprostými experty a profesionály ve svém oboru, a to je pro Zuno skvělé, protože aktivita na sociálních sítích je dlouhodobě jednou z našich priorit. Oba zároveň dokážou kreativně přispívat k reklamním a mediálním kampaním banky,“ říká šéf marketingu Zuno Bohdan Fedor.

 

Pavel Šafin, banka ZunoPavel Šafin (27) dlouhodobě spravuje a zodpovídá za profily banky Zuno na Facebooku (více než 30 000 fanoušků), Twitteru, YouTube a SlideShare. Stará se také o firemní blog, který se stal důležitým komunikačním kanálem. Mimo jiné má na starosti vytváření a koordinaci obsahu (společně s agenturou Ponyhouse zaměřující se na content marketing) pro sociální sítě a zákaznickou péči.

Úkolem Pavla Šafina je přinášet neotřelá témata a komunikovat s fanoušky a uživateli sociálních sítí. Stojí za projektem Zuno Superhrdina měsíce, letní kampaní s Dyzajn marketem, rozhovory s klíčovými opinion leadery z různých oborů (IT, mobilní technologie, finančnictví atd.) nebo on-line chaty s experty Zuno.

Pavel Šafin vystudoval mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze.

Ve volném čase piluje jógové pozice a taneční kroky. Jeho velkým koníčkem je cestování a focení.

 

Jana Škumátová, banka ZunoJana Škumátová (30) působí v oblasti sociálních médií a PR čtvrtým rokem. Na Slovensku byla vůbec první facebookovou redaktorkou, starala se o několik korporátních profilů klientů. V soutěži FB Rullez 2013 vyhrála s agenturou cenu Nejlepší facebooková stránka. Dříve pracovala jako ekonomická redaktorka a dramaturgyně diskusních pořadů v televizi TA3, poté jako ekonomická redaktorka deníku Nový Čas.

Vystudovala ekonomické teorie a žurnalistiku na Národohospodářské fakultě Ekonomické univerzity v Bratislavě.

Ráda čte motivační literaturu, píše, tančí, běhá a už také jako trenérka se věnuje pole fitness.

 

Předcházející informace o Zuno bank: