Rostislav Trávníček má v oblasti marketingu a komunikace přes 20 let zkušeností, během kterých pracoval pro významné finanční instituce na českém trhu. Svou profesní kariéru začal jako marketingový manažer v Investiční a Poštovní bance, poté působil jako ředitel marketingu Banky Haná. Od roku 1998 až do letošního léta působil v řídících pozicích v Českomoravské stavební spořitelně.

Ve svém profesním zaměření se specializuje marketing, brand management, strategickou a korporátní komunikaci, krizovou komunikaci, Public Affairs, CSR a také oblast podpory prodejní sítě.

„V nové pozici bych rád využil své dlouholeté zkušenosti v oblasti marketingu a komunikace a související znalost českého mediálního trhu. Mým cílem je přispět k budování značky NN jako specialisty na životní pojištění a penze,“ řekl ke svému nástupu Rostislav Trávníček.

Je absolventem Masarykovy univerzity a Vysokého učení technického v Brně, dále studijně pobýval na Katolické univerzitě v belgickém Leuvenu. Působil jako předseda komise marketingu a PR Asociace českých stavebních spořitelen.

Mezi jeho zájmy patří cyklistika, cestování a turistika.