Kateřina Modrá má bohaté zkušenosti s marketingem a vztahy s veřejností na mezinárodní úrovni, které získala během desetiletého působení ve společnosti Tesco Ltd v Londýně. V rámci své funkce byla odpovědná za vedení módní značky F&F v oblasti marketingové komunikace a mezinárodního PR a to nejen na britském trhu, ale také v regionu Středí Evropy a na vybraných asijských trzích. Zkušenosti nasbírala také ve společnostech Brown Forman, kde měla na starosti značky Jack Daniels a Southern Comfort, v oděvní společnosti Wella a u přepravní služby DHL.

V obchodním řetězci Albert se zaměří na rozvoj značky Albert, in-store a lokální marketing v obchodech, ale také na online kanály a designy produktových řad Albert. 

Vystudovala Univerzitu Jana Amose Komenského, obor masová komunikace, a Ústav práva a právní vědy v Praze.

Ve volném čase se věnuje své dceři Emmě. Ráda lyžuje a běhá, zajímá se o divadlo a k srdci jí přirostlo cestování po Africe.