Alžběta Králová přišla do FleishmanHillard z odboru komunikace Ministerstva pro místní rozvoj ČR, předtím působila jako externí PR konzultantka švýcarské firmy Klokan Technologies. Na starost měla komunikaci s mezinárodními klienty, přípravu a implementaci komunikační strategie a správu blogu. Alžběta je kromě toho spoluzakladatelkou Institutu politického marketingu. V této souvislosti pracovala také na předvolebních kampaních v USA a v České republice. 

Ivana Poláčková působila před nástupem do FleishmanHillard v neziskovém sektoru, naposledy jako spolupracovnice Královéhradecké asociace neziskových organizací. Připravovala reportáže z nejrůznějších akcí a starala se o administrativu. Po ukončení bakalářského studia na Univerzitě Hradec Králové absolvovala roční intenzivní kurz norského jazyka na Høgskolen i Telemark v Norsku, odkud s agenturou externě spolupracovala na přípravě tiskových a jiných materiálů.