Jana Lunerová má více než patnáctiletou zkušenost v oblasti marketingu a komunikace, a to zejména v oblasti farmacie a zdravotnictví. V roce 2013 úspěšně realizovala svůj autorský projekt FOR FERTILITY, první český unikátní vzdělávací projekt právě v oblasti asistované reprodukce a léčbě neplodnosti. V minulosti působila na pozici marketingové manažerky kliniky REPROFIT International, kde měla mimořádnou možnost setkávat se přímo s průkopníkem asistované reprodukce v České republice, panem profesorem Ladislavem Pilkou. Dále působila na vedoucích pozicích v komunikačních agenturách Medica Healthworld, Euro RSCG Life a OgilvyOne. Má také mezinárodní zkušenost s realizací marketingových projektů v Londýně, Paříži a na Novém Zélandu.

Vystudovala VŠE v Praze, publikovala pro časopisy Strategie a Pharm Business Magazine.

Ve volném čase ráda cestuje a poznává cizí kultury, fotí, hraje golf a sleduje módní trendy.

 

Skupina FutureLife sdružuje soukromá zdravotnická zařízení, která se specializují na péči o ženu. Působí v odbornostech, jako jsou gynekologie, asistované reprodukce, gastroenterologie, genetika a další přidružené obory. FutureLife představuje zejména nadnárodní síť klinik se specializací na reprodukční medicínu s pobočkami v České a Slovenské republice a v Londýně. Investorem skupiny FutureLife je fond Hartenberg Capital.

 

Související