Michaela Bartošová přešla z PR agentury FleishmannHillard (FH), kde na plný úvazek působila čtyři roky a nadále bude dočasně fungovat jako externí konzultant. Ve FH měla na starosti převážně FMCG a korporátní komunikaci. Mezi její největší klienty patřili Procter&Gamble, Český svaz pivovarů a sladoven, SAPELI, Nadace Kooperativa nebo EY Podnikatel roku. Nově se stala po boku Romana Stolejdy, Scandal Media Group a Davida Bauckmanna jednatelem Programmatic Media.

„Díky tomu, že jsem mohla působit jak v médiích, tak nadnárodní PR agentuře, dokázala jsem si zformovat představu o tom, jak dělat tento byznys jinak, neotřele, originálně a hlavně efektivně. Například na sociální sítě odmítáme nahlížet jako na pouhý nástroj sebeprezentace a reklamy. Tvoříme zde takový obsah, aby měli lidé důvod a chuť se vracet a vytvořili si ke značce silné pouto,“ říká Michaela Bartošová.

„Rozhodli jsme se neomezovat pouze na digitální operace. Nyní jsme také tvůrci integrovaných kampaní, vyprávíme zábavné, pravdivé, poutavé a inspirativní příběhy. Nechceme širokou veřejnost bombardovat strohými sděleními, ale dáváme jí prostor k dialogu a aktivní komunikaci. Do diskuze zapojujeme co nejvíce lidí, kteří se s našimi myšlenkami a názory ztotožní a šíří je dál,“ vysvětluje jednatel společnosti Roman Stolejda.