Marie Štouračová je součástí SEO týmu agentury RobertNemec.com, který vede Martin Šimko. Mezi její kompetence spadá analýza klíčových slov, návrhy řešení a také optimalizace samotného webu. Na starosti má také technické SEO analýzy. Optimalizaci webů zasvětila už dvě diplomové práce a píše v Česku vůbec první blog o mobilním SEO.

Praktické zkušenosti nasbírala nejprve formou stáže v dynamické zlínské agentuře Pria. Na stáži se věnovala primárně použitelnosti webu. Protože se hlouběji dostávala také do SEO problematiky, nastoupila na pozici SEO konzultantky do firmy Kurzor. Stala se součástí web development týmu a ve firmě při studiích působila až do února 2014.

Jako absolventka oboru Informační studia a knihovnictví je doma kdekoli, kde má s sebou notebook. Její prvotní vášní byla použitelnost webu, o které napsala bakalářskou práci (konkrétně se zabývala Heuristickou analýzou v kontextu Human-Computer Interaction). I díky tomu se postupně dostala k SEO. Během studií se věnovala také zabezpečení smartphonů s OS Android. Na toto téma vedla několik workshopů. Svoje zájmy aktuálně spojuje s mobilním SEO, kterému se aktuálně věnuje.

Marie je nadšená lyžařka. Když zrovna nesjíždí svahy, ráda si zajde na pivo s přáteli nebo na dobrý koncert. V posledních měsících se snaží znovuobjevit svůj kreslířský talent.

 

Matej Leskovjanský rozumí prodeji i marketingu, věnujte se v RNc primárně procesu presale. Stará se o potenciální klienty ať už z hlediska administrativy, tak kreativy. Aktuálně pracuje na optimalizaci sale pipeline a nástrojů na generování leadů. Do budoucna se plánuje profilovat více do projektového managementu. V současné době má na starosti plánování hned pro několik klientů.

Před nástupem do RNc vyzkoušel leccos. Projekty jsou jeho vášeň. Intuitivně ho to táhlo k novým technologiím, a proto začal ve společnosti, která se věnovala digitalizaci dat. Zkušenosti s prací s lidmi a motivací týmu získával v HR společnosti FatraSki, kdevymýšlel teambuildingové a zážitkové programy pro IT firmy. I díky tomu se o krůček přiblížil digitálnímu marketingu.

“Jack of all trades, master of none,” usmívá se, když komentuje své vzdělání. Kdysi snil o politické kariéře a vydal se studovat politologii a filosofii do Skotska, ale záhy zjistil, že drillování není nic pro něj. Když mu náhodou zkřížil cestu marketing, rozhodl se dát studiu druhou šanci a vystudoval jej na Univerzitě Komenského v Bratislavě.
Ochotně se zhostil organizace a marketingu několika sportovních utkání. Protože je nadšený sportovec, participoval také na zavedení projektu sportovního vzdělávání dětí, který čítal až 2000 dětí. Měl na starosti organizaci práce i celkovou metodiku programu.