Gabriel Kalapoš, rodák ze slovenské Trnavy, studoval mediální komunikaci a později Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně. Studium brzy vyměnil za získávání pracovních zkušeností na obchodním portálu Aukro coby manažer slovenské pobočky. Později startoval divizi platebních systémů, ze které později vzešel pod Kalapošovým vedením samostatný platební portál PayU, který za minulý rok překonal obratovou hranici 7 miliard korun.

V nové pozici se Gabriel Kalapoš zaměří hlavně na rozvoj e-shopu, u kterého chystá rozčlenění potravin pro různé druhy životního stylu a diet (paleo, vegan, bio, raw apod.), spuštění prodeje jak českých, tak i světových delikates a lahůdek a také služby online catering-delivery, kde půjde o dodávku hotového jídla pro různé události ve firemní i soukromé sféře. “Předpokládám, že ve správné době začneme stavět e-shopy okolo lokálních poboček Sklizena a MyFood. Co se týká onlinu, má to být prodejní kanál, který zpřístupní zdravé jídlo všem lidem v dosahu logistiky,”

Součástí Kalapošovy vize je vytvoření unikátního “ekosystému” s produkcí a prodejem zdravého jídla, která povede k dostupnosti těchto kvalitních potravin co nejširší veřejnosti.

S akvizicí společnosti zdravestravovani.cz jsme se dostali k rozvinuté logistické síti,” reaguje Gabriel Kalapoš na dotaz ohledně nového logistického modelu, který má firma v plánu a dodává, že jeho hlavním přínosem bude rozvoj obchodu v online oblasti a pomoc se strategií BIG Food, tedy dalšího projektu investora Petra Borkovce, který v souvislosti s rozšířením firmy zvýšil svůj podíl v ní na 85%. Do společnosti, jejíž prodejny se těší stále větší oblibě, již investoval více než 100 milionů korun.

Gabriel Kalapoš je hudebně nadaný, rád rybaří, cestuje a jezdí na snowboardu.