Jan Svoboda je profesionál, který se v oblasti marketingové komunikaci pohybuje 15 let. Posledních
8 let řídil marketing pojišťovny Koooperativa, zkušenosti má také z GE Money Bank a T-Mobilu.

Od 1. 6. pracuje Jan Svoboda pro pojišťovnu Direct jako její marketingový ředitel. V nejrychleji rostoucí české pojišťovně ho čeká především zásadní rozvoj značky, která si během prvního roku fungování získala pozitivní renomé. A to díky orientaci na jednoduchá a srozumitelná řešení a hlavně na pozitivní klientskou zkušenost.

„V Directu je snadné pochopit, že posedlost klientem a jeho spokojeností není jenom klišé. Potřebu být v tomto ohledu maximálně úspěšný cítíte ze všeho, co pojišťovna dělá. K tomu chceme přispět i naší komunikací, ať už půjde o značku, její služby nebo produktová řešení,“ říká Jan Svoboda, a dodává: „V našem uvažování ale míříme mnohem dál. Chceme, aby značka Direct byla jasně rozpoznatelným symbolem pro všechny, kteří při ohledu na svět používají zdravý rozum.“

Související