Martin Kořenek se bude v nové pozici ve společnosti Home Credit věnoval péči o zákazníky, povede CRM.

Martin Kořenek vystudoval Vysokou školu ekonomickou. Svou kariéru odstartoval jako analytik společnosti Accenture, z níž přešel do České pojišťovny. Většinu svých pracovních zkušeností ale získal ve společnostech Vodafone a v Citibank, kde se v různých manažerských pozicích věnoval především řízení vztahu se zákazníky, péči o zákazníky a prodeji. Před nástupem na současnou pozici krátce pracoval ve společnosti Home Credit International jako CRM Group Manager.

Na pozici ředitele divize CRM vystřídal Jiřinu Nedbálkovou.

„Chci uplatnit své zkušenosti nabyté v oblasti telekomunikací a bankovnictví a společně se svým a ostatními týmy maximálně využít příležitostí, které náš trh nabízí a přispět tak k růstu hodnoty Home Credit,“ vyjádřil se Kořenek.

Ve svém volném čase se Martin věnuje své rodině a rád cestuje.

 

Katarína Behulová vystudovala Slovenskou technickou univerzitu v Bratislavě, začala pracovat jako finanční kontrolorka v Piešťanech, odkud v roce 2000 přešla do Home Creditu, kde již zůstala. Ze Slovenska se vydala sbírat zkušenosti na zahraniční pobočky společnosti, působila v Kazachstánu a naposledy jako ředitelka oblasti Operations na Filipínách. Má bohaté zkušenosti z oblastí komplexní péče o klienty, prodeje, vymáhání či risk managementu. Katarína ráda sportuje a zkouší nové věci, nedávno se například začala učit jezdit na koni.

"Mezi mé cíle samozřejmě patří výborné výsledky na Collections, věřím však, že díky zkušenostem ze zahraničí také dokážu najít talentované kolegy a naučit je vše potřebné, aby se mohli uplatnit i za hranicemi českého či slovenského Home Creditu. Vždyť možnosti ve skupině jsou fantastické,“ říká Behulová.

 

Související