Tomáš Trejbal začínal ve společnosti EuroWeb na řadové pozici obchodního manažera a od roku 2003 převzal zodpovědnost za obchodní tým pro celou Českou republiku. Po sloučení společností EuroWeb a eTel vedl projekt integrace obchodních týmů a produktového portfolia. V roce 2005 se stal obchodním ředitelem TELE2.

Během následného působení ve společnosti Telefónica O2 významně přispěl k vstupu společnosti do oblasti IT služeb, uvedení nových produktů na trh a vybudování povědomí o značce jako ICT operátorovi. Ve své poslední roli řídil strategii společnosti UPC v segmentu firemních zákazníků.

“Svého jmenování do role obchodního a marketingového ředitele DPD si nesmírně vážím. Jako klíčové pro další akceleraci růstu společnosti vnímám zaměření na inovace, zákaznickou zkušenost a posílení v oblasti exportních zásilek.” říká Tomáš Trejbal, nový Sales & Marketing Director DPD CZ.

Volný čas tráví Tomáš hlavně s rodinou a na zahradě. Věnuje se také jízdě na horském kole nebo snowboardu.

 

Související