Agnieszka Gorecki pracuje na různých marketingových manažerských pozicích pro HEINEKEN celý svůj profesní život, tedy více než třináct let. V letech 2004 až 2012 působila ve Francii, nejprve na pozici trade marketingové manažerky, později jako marketingová manažerka pro export, kdy měla na starosti realizaci globálních strategií značek (Desperados, Fischer či Adelscott) na exportních trzích. Ve spolupráci s místními distributory dále zastřešovala i řízení a monitoring aktivit značek v Belgii, Polsku, Německu, Velké Británii a dalších zemích. Téměř pět let pak strávila v Paříži jako mezinárodní manažerka značky Desperados, aby se posléze přesunula do Amsterdamu a stala se globální manažerkou komunikace značky Heineken. Kromě globálních kampaní odpovídala v Holandsku i za řízení rozvoje nadlinkových materiálů, televizních reklam a strategii značky na lokálních trzích v Asii. V lednu 2016 se stala manažerkou marketingu značky Heineken v čínském Šanghaji, kde působila do svého nástupu v České republice.

„Marketing je mou vášní. Motivují mne výzvy a výsledky, neustále mne inspirují lidé, řemeslo a nuance, sílu mi dodávají intuice a logika. V České republice se těším na nové výzvy na trhu s tak silnou pivní kulturou a dědictvím,“ uvedla Agnieszka Gorecki, nová marketingová ředitelka společnosti HEINEKEN Česká republika.

Ve volném čase velmi ráda cestuje. Projela už západní i východní Evropu, navštívila severní a jižní Ameriku i Asii. Má ráda sport, v minulosti byla členkou házenkářského týmu, dnes se věnuje fitness a józe.

Související