Petr Jiříčka se od roku 1996 pohyboval v oblasti venkovní reklamy a zastával významné posty ve společnostech BigBoard, AGART či News Outdoor CR. Hrál důležitou roli při budování sítě bigboardů a odpovídal rovněž za jejich strategický rozvoj. Následně se podílel i na úspěšném prodeji některých z nich.

„Věděli jsme, že vydavatelství bude potřebovat silného partnera. Při rozhodování pro nás nehrály roli jen finance, ale i společný pohled na svět a náš další rozvoj. Zkrátka lidský aspekt, na kterém si obecně velmi zakládám. Také respektujeme Petrovy dosavadní zkušenosti z oblasti venkovní reklamy, a jsme si jisti, že je dokáže přenést i do oblasti internetových médií,“ objasňuje volbu partnera Libor Matoušek ml.

„Libora znám již řadu let. Díky tomu jsem měl možnost podrobně sledovat Drbnu od jejích prvopočátků až do současné doby,“ říká Petr Jiřička a pokračuje. „Když jsem se pak rozhodl definitivně skončit v oboru venkovní reklamy a Libor mi nabídl možnost stát se partnerem společnosti TRIMA NEWS, nebylo nic, co by mě dokázalo od této spolupráce odradit.“

Související