Martin Komora, bývalý senior marketing manager společnosti O2, řídí od března marketing e-shopu Zoot. Ve funkci nahradil Jiřího Caudra, který marketing Zootu vedl přesně jeden rok. Caudr, který do on-line obchodu s módou rovněž přišel z O2, z firmy odchází a bude se nadále věnovat svým projektům.

V roce 2018 nás čeká velký kus práce v oblastech, které budou klíčové pro každého e-commerce obchodníka na trhu. V marketingu se budeme soustředit na personalizovanou a zákaznicky orientovanou komunikaci. Hlavním cílem bude ještě více seznámit zákazníky s naším unikátním způsobem nákupu módy,“ říká ke svým plánům Martin Komora.

Za tři roky se na pozici šéfa marketingu firmy vystřídali tři lidé. Před Caudrem působila na místě dva roky Pavlína Louženská. Ta nyní zastává pozici stratéga v digitální agentuře 2Fresh.

Společnost Zoot vznikla v roce 2012. Od té doby získala zhruba 25 procent českého e-commerce trhu s novou módou. Zoot se chce stát lídrem internetových obchodů s módou ve středoevropském regionu. Kromě České republiky působí i na Slovensku a od listopadu 2015 také v Rumunsku.

Za rok 2016 dosáhly tržby skupiny zahrnující český, slovenský a rumunský trh 706 miliónů korun bez DPH, což byl 56procentní nárůst oproti roku 2015. Rok 2016 skončil podle účetní závěrky ztrátou 32,7 milionů korun, údaje za rok 2017 nejsou známé.