Lucie Nováková bude mít v nové roli za úkol kontinuální prohlubování regionální působnosti AAA AUTO v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku, stejně jako dohled nad partnerstvím značek AAA AUTO a Mototechna s nejvyšší českou fotbalovou HET ligou či se slovenským fotbalem. Jejím cílem bude i rozšíření spolupráce s VIP osobnostmi v rámci již probíhajících i budoucích kampaních.

„Těším se, že při práci pro AAA AUTO budu moci využít zajímavou kombinaci svých zkušeností z mezinárodních korporací a státní správy. Při návratu do „Áček“ po deseti letech vidím v rámci celé společnosti obrovský posun dopředu. Ten se samozřejmě týká i oddělení marketingu, které je na špičkové úrovni a má zásadní podíl na pozitivních prodejních výsledcích skupiny AURES Holdings. Věřím, že se mi podaří jeho výkonnost dále posílit,“ uvedla Lucie Nováková.

Lucie Nováková má za sebou bohatou kariéru v komunikaci a marketingu. Působila v několika reklamních, komunikačních a lobbingových agenturách, jako například Mark BBDO, Ark Thompson či Euroffice Praha – Brusel. Pracovala také v nadnárodní společnosti Skanska. Před nástupem do AURES Holdings, kam se ke značce AAA AUTO vrátila po více než deseti letech, vedla odbor tisku a public relations na Ministerstvu vnitra České republiky.

Související