Ester Fleischerová má v oblasti korporátní komunikace téměř 15 let zkušeností. V NN pracuje od roku 2012, ve vedení oddělení komunikace  pak od roku 2015. Podílela se tak nejen na úspěšném rebrandingu z ING, ale i na vzniku dlouhodobého projektu Cena života, který je dnes jedním ze strategických pilířů pozitivního vnímání značky. Před nástupem do NN působila více než sedm let ve společnosti Vodafone, zejména jako komunikační a změnový manažer.

„Život se má žít naplno a bez obav, a v NN se to snažíme dokládat vším, co říkáme navenek i dovnitř firmy. Jsem ráda, že spolu se svým týmem mohu rozvíjet a dále prohlubovat komunikaci, jejímž cílem je podporovat pozitivní přístup k životu, ať už mluvíme o osobních hodnotách, snech, přáních či odpovědnosti,“ říká nová šéfka komunikace NN Ester Fleischerová.

Magisterský titul obdržela na britské univerzitě v Cambridge, kde se následně i v rámci postgraduálního výzkumu věnovala české literatuře.

 

Související