Petr Sochorek (41) bude mít kromě vedení celého obchodního týmu na starosti péči o přímé klienty a mediální agentury, dále pak rozvoj programatického prodeje reklamy. Do Heureky přichází z pozice obchodního ředitele ve vydavatelství Diversity media (magazín LUI). Široké zkušenosti i s online prostředím sbíral dříve v Ringier Axel Springeru (později vydavatelství CNC).

Ve volném čase se věnuje výletům a sportovním aktivitám s rodinou a dětmi, rád rybaří a ocení dobré jídlo i pití.

„Rádi bychom díky spojení obchodu a marketingu nabídli našim partnerům širší možnosti spolupráce. Zaměříme se na lepší práci s daty a novými technologiemi, a více se zaměříme na vendor marketing. V neposlední řadě posuneme naši nabídku také do zahraničí,“ říká ke sloučení nově vzniklého oddělení marketingu a obchodu jeho nový šéf, Daniel Blažek. Podle něj propojení těchto dvou oddělení dává smysl i v rámci spolupráce uvnitř Heureky.

Vedle Sochorkova oddělení obchodu bude do týmu pod Daniela Blažka spadat ještě brandová část marketingu, o kterou se stejně jako doposud bude starat Marek Dobrý. Nově bude obsazena také pozice Performance marketing managera, který v rámci marketingové části povede tým specialistů na výkonnostní marketing.

 

Související