Michal Vodák (42) sbíral zkušenosti s marketingem, digitalizací a vedením tuzemských i zahraničních týmů. Naposledy ve firmě Schaeffler, Sodexo Pass a předtím například také v mediální skupině Mafra a v Seznam.cz.

„Jedním ze směrů, kterým se chceme vydat, bude větší propojení našich aktivit s ostatními trhy ve skupině, vzájemné sdílení know-how a implementace toho nejlepšího z naší nabídky do zahraničí. Chceme se také více zaměřit na vendor marketing a zapracovat na lepší práci s daty a novými technologiemi,“ říká Michal Vodák a dodává: „Doufám, že tímto způsobem ještě více zatraktivníme naši nabídku a zvýšíme naši přidanou hodnotu.“

Do oddělení Michala Vodáka patří tým Brand marketingu, který vede Marek Dobrý, Performace marketingu Martina Zítka a Obchodní tým, který má na starosti Petr Sochorek.

Ve volném čase Michal rád jezdí freeride na snowboardu, sází stromy v lese a užívá si houbaření na Vysočině. Rád cestuje a zatím nepotkal žádné jídlo, které by odmítl ochutnat.

 

Související